Service & onderhoud

We maken er een punt van om de klok rond bereikbaar te zijn. Zo krijg je niet alleen een vaste contactpersoon, maar kan je 24/7 terecht bij onze helpdesk voor al je vragen. En dat in verschillende talen.

Altijd bereikbaar, nooit ver weg

Met een MobilityPlus-serviceovereenkomst kies je voor gemoedsrust. Is een van je laadstations tijdelijk onbeschikbaar of heb je een ander laadprobleem, dan schieten we je snel te hulp. En dat op elk moment van de dag.

Jaarlijks serviceovereenkomst: €120/laadpunt:

Garantieverlenging

Slaap minstens 5 jaar lang op beide oren

Is duurzame mobiliteit voor jou een langetermijnplan en wil je nóg meer zekerheid, dan kan je voor een garantieverlenging kiezen. De wettelijke garantietermijn van 2 jaar wordt zo verlengd tot 5 jaar. Eventuele voorrijkosten, werkuren en materiaal voor onderhoud en reparatie zijn zoals altijd inbegrepen in de serviceovereenkomst die je bij de garantieverlenging aankoopt.

Onze Service

24/7 helpdesk

Servicemedewerkers zijn dag en nacht bereikbaar om je in meerdere talen bij te staan. Hou het telefoonnummer bij de hand en je staat er nooit alleen voor.

Geen voorrijkosten, werkuren en materiaal

Voor onderhoud en reparatie rekenen we geen extra kosten aan tijdens de garantieperiode. We komen langs, lossen het probleem op en laten je weer zorgeloos laden en elektrisch rijden.

Vaste contactpersoon

Om je optimaal van dienst te zijn, verloopt alle communicatie via een vaste contactpersoon. Hij of zij denkt met je mee en levert service op maat.

Eigen technische dienst

Onze slimme laadpalen zitten boordevol innovatieve technologie. Met een eigen technisch team hebben we de nodige expertise en knowhow in huis om je snel te ondersteunen.

Installatie en configuratie

Onze ervaren installateurs monteren, configureren en testen je laadpalen. Je krijgt bovendien een gebruikersopleiding.