Hoe wij onze klanten ondersteunen: Customer Support bij MobilityPlus

Hoe wij onze klanten ondersteunen: Customer Support bij MobilityPlus

Bij MobilityPlus zetten we ons in voor klanttevredenheid, en ons supportteam staat altijd klaar om klanten snel en efficiënt te helpen. Of het nu gaat om technische vragen over laadstations, onze diensten, of andere zaken: wij zorgen ervoor dat klanten snel geholpen worden.

Telefonische ondersteuning: Altijd bereikbaar

Ons supportteam is dag en nacht bereikbaar via een speciaal telefoonnummer, vooral voor technische hulp op locatie. Met een team van 12 speciaal getrainde medewerkers zorgen we ervoor dat elk probleem snel en professioneel wordt aangepakt. We hebben handige hulpmiddelen die het team direct kunnen raadplegen om de beste hulp te bieden. Regelmatige kwaliteitssessies zorgen ervoor dat we onze service continu verbeteren.

Ons team helpt je graag wanneer het laden niet verloopt zoals verwacht. Ze kijken na of je kaart werkt en doen het nodige wanneer er technisch iets fout loopt met het laadstation. Wanneer er een uitgebreide technische analyse, of een technische interventie on-site nodig is, communiceren zij met de betrokken diensten, zodat jij dit niet hoeft te doen. Zo lossen ze 75 % van de telefoontjes die binnen komen onmiddellijk op.

Snelle en efficiënte oplossingen online

Klanten kunnen ons ook eenvoudig bereiken via een contactformulier op onze website. Zo komt hun vraag direct bij de juiste afdeling, of krijgen ze meteen handige informatie waarmee ze zelf verder kunnen. Onze klanten zijn erg tevreden: 82,4% gaf aan tevreden te zijn met de ontvangen hulp, en bij 79,4% van de vragen kunnen we direct een oplossing bieden. Met wekelijkse besprekingen blijven we gericht werken aan verdere verbeteringen.

Messaging: Direct antwoord op al uw vragen

Ook via onze chatkanalen, onze chatbot Mobi en WhatsApp, streven naar een snelle en efficiënte service. Gemiddeld krijgen klanten binnen 1,6 minuten een antwoord. Maar liefst 93,4% van onze klanten gaf aan tevreden te zijn met de hulp die ze via de chat hebben ontvangen.

Zo zorgt ons team ervoor dat elke klant de aandacht en hulp krijgt die ze verdienen – snel, behulpzaam en altijd met een focus op kwaliteit

  • Directe Hulp met Mobi, Onze Digitale Assistent

Met onze digitale assistent "Mobi" krijgen klanten snel antwoorden op veelgestelde vragen. Mobi zoekt meteen in onze uitgebreide FAQ om klanten direct te helpen, en schakelt, waar nodig, door naar een supportmedewerker. Zo wordt hulp snel en persoonlijk aangeboden.

  • WhatsApp: Persoonlijke Hulp bij Dringende Vragen

Voor dringende vragen kunnen klanten ons tijdens kantooruren ook via WhatsApp bereiken.

Altijd op de hoogte dankzij training en samenwerking

Ons support-team is dagelijks in overleg om problemen snel op te lossen. Via dagelijkse stand-ups en nauwkeurige samenwerking met andere afdelingen zijn we in staat om snel te schakelen en uniform te communiceren.

Bij MobilityPlus streven we er continu naar om de klanttevredenheid verder te verbeteren. Ons customer support-team is meer dan een helpdesk; het is een onmisbare schakel in het succes van onze klanten.