Efficiënte support van onze experts

Waarom kan je ons niet telefonisch bereiken?

Op onze helpdesk kan je veel informatie vinden over je laadstations, laadpassen, laden,… Heb je toch nog een vraag dan helpen we jou met plezier.

Meestal moeten we voor we je vraag kunnen beantwoorden even onderzoek doen naar je account. Ons Customer Succes Team is opgeleid om iedereen zo goed mogelijk verder te helpen en dat gaat niet als ze continue ook telefoons moeten beantwoorden. Daarom kan je ons dus niet telefonisch bereiken.

Heb je een, al dan niet, dringende vraag? Neem dan contact met ons op via ons formulier op de website. Binnen de twee werkdagen, meestal sneller, zullen we jou een antwoord kunnen geven. Zo hebben we de tijd om jouw vraag grondig te bekijken en uitgebreid te beantwoorden. Hebben we toch nog meer informatie nodig of is de materie te complex dan zal het Customer Succes team met jou telefonisch contact opnemen.

Dus, heb je een vraag voor ons?

  1. Wie weet vind je het antwoord wel op onze helpdesk? Zo ben je direct geholpen en kan je onmiddellijk weer verder.
  2. Toch nog niet geholpen? Neem dan contact met ons op via ons contactfomulier. Je zal direct een bevestigingsmail krijgen en ons Customer Succes Team gaat direct aan de slag met je vraag.
  3. Is je vraag te complex of hebben we extra informatie nodig? Dan zal ons Customer Succes Team met jou contact opnemen om je persoonlijk verder te helpen.